Monday 7 March 2011

choc moist cupcakes

Choc cupcake again.... from trying the receipe, buat sikit2 perubahan untuk lebih mengancam, food testing & suddenly Yasmin come back with her list of customers.... followed by Kak Ya... then, Amin... tapi yang menambahkan happy, bila Aida called cakap nak order choc cake & truffle... bestnya... suka sangat... THERE.... start my bizz... Alhamdullilah, hubby mengizinkan dan menyokong usaha saya.  Memang suka buat bizz kecil2an since I was in school.

Sekarang, sekurang2nya 3 kali seminggu saya akan melayan perasaan di dapur comel saya untuk buat choc cupcakes... Biasanya saya akan ambil masa lebihkurang 2 jam untuk 40 pcs cupcakes... siap topping... Pagi saya akan deliver kepada customers...

Hari minggu adalah hari untuk saya bersantai sambil memikirkan resepi2 baru untuk dicuba... atau memasak / baking mengikut permintaan anak2....

No comments: